Det här med bitching

Alltså, det spelar ju i det stora sammanhanget ingen roll om jag håller mig till mitt kostschema eller inte. Jag kan klaga och känna mig begränsad för att jag inte får smaska i mig en bulle eller några bitar godis när jag känner för det för att vid månadens slut kan jag äta precis vad jag vill i den mängd jag vill. Jag kan göra det nu också eftersom dieten är ju i allra högsta grad frivillig. Det finns inget direkt ohälsosamt med min kropp som kräver en livsstilsförändring. Det är ju mer mitt eget välbefinnande och andra, frivilliga, mål jag satt upp.

This guy är verkligen en inspiration. Mitt trassel med knän och höfter är peanuts jämfört med vad den här snubben har gått igenom och det är skönt att bli rubbad ur sina cirklar ibland för att inte bli så insnöad på sina egna bekymmer. Den här videon kommer få er att vilja pusha hårdare och fokusera hårdare på era mål. Det vill i alla fall jag.

 

2 thoughts on “Det här med bitching

Kommentera

