Dag 15 – Officially halvvägs!

Åh, herregud så skönt det är att ha kommit halvvägs. Nu kan jag börja räkna ned tills jag kan lyfta tvånget jag lagt på mig själv. För det är ju det det är. När jag bestämmer mig för något så tvingar jag ju mig själv att förändra mig. Vi får se hur det är när det är klart, hela det här. Kommer nog ändå att fortsätta med en del av grejerna men jag kommer tillåta mig själva att äta lite mer till lunch. Och framför allt något annat än sallad!

Dagen idag har varit stressig. Vi har lanserat ett projekt som jag jobbat som 17 med sedan i februari, kika in på min andra blogg Heidi’s News för att läsa mer. Började svara på mail runt 6-tiden i morse, tog en paus för ett expressträningspass kvart i 7 till halv åtta och har jobbat nonstop med massa roddande hela dagen. Jag hann inte riktigt med hela träningspasset som man skulle, fick kapa bort 10 min cardio men eldade på så svetten flödade i de andra repsen så jag tror inte jag missade mycket. Det är helt sjukt hur mycket jag svettas på de här passen. Jag måste börja ta med en svetthandduk till gymmet. Förut har jag kanske blivit lite fuktig i pannan och på ryggen men nu bara rinner det! En konstig sak är att svetten inte är lika salt som förut. Om man nu skulle svettas så mycket förut så man liksom fick en droppe i ögat eller så, så sved det ju och när man slickade sig om läpparna smakade det riktigt salt. Nu är det inte så längre, beror det på mängden vätska jag svettas ut? Att det liksom är mer utblandat?

Jag hade lovat mig själv att jag skulle göra någonting mer aktivt idag men regnet öser ner och jag är ganska trött efter dagens engagemang. Peppen är inte jättestor alltså… Får se om jag hittar på något mer efter lite middag. Någon bild har jag inte hunnit med idag heller. Ni får hålla tillgodo med en gammal jag hittade i telefonen.

20121015-174204.jpg

Kommentera

