Dag 22 – Den stora hungern

Det är galet vad hungrig jag varit idag! Jag var tvungen att äta lite extra mat annars hade jag gått av på mitten tror jag. Förstår inte alls varför dagen idag varit så annorlunda jämfört med andra dagar. Funderar på om det är lite magkatarr på gång, det brukar manifestera sig i ökad aptit ett par dagar innan det bryter ut för att jag tror att jag är hungrig. Jag kan inte skilja på att vara lite hungrig och att vara på väg att få katarr. Kesella är ju ett väldigt syrligt livsmedel och jag har ibland känt lite halsbränna av den. Hoppas inte jag blir sjuk så jag blir sängliggande… Det vore träligt.

Idag var också första gången någon kommenterade spontant att jag gått ner i vikt. Det var min fina kollega Anders som noterade att jag blivit lite lättare. Han kom tillbaka efter några veckors pappaledighet och har ju inte sett mig på ett tag. Det var roligt!

Kom på att jag ljög för er häromdagen. Löparbästisen och jag tog visst en bild när vi hade sprungit klart och var på väg hem. Så här kommer den, två blöta men nöjda tjejer!

20121022-201500.jpg

Kommentera

