Dag 25 – Pants dropping

Nu händer det visst grejer! På de senaste två dagarna har mina jeans börjat hänga löst! Det ni! Ingen aning om vad vågen visar eller centimetrar åt något håll, har ju lovat att låta bli förrän på onsdag, men nu börjar motivationen komma lite igen. Spontanshoppade en ny outfit på lunchen bara för att belöna mig lite!

Träningen gick bättre än igår. Knät gör fortfarande rätt ont men jag byter ut alla benövningar mot rehab dito och det funkar ok. Imorgon ska jag möta upp Lena för #twäning på nytt ställe. SATS St Eriksbron. Har varit där en gång innan och det var nice. Undrar hur morgontrafiken är där. Och om jag kan cykla dit. Massa härlig snö ute nu, har ni sett? 🙂

Kommentera

