Fredagstwäning med bästa twännerna

Nu är allt som det ska igen! Jag har fått träna och mår så mycket bättre! Konstigt det där hur man liksom måste träna för att funka. Jag blir sjukt trött om jag inte får veva igång kroppen med träning på morgonen.

Lena, Pälle och jag möttes upp på SATS St Eriksbron och efter en liten diskussion på Twitter igår var det Pälle som var utsedd PT. Han hade tagit det väldigt seriöst och hade med sig ett block med uttänkta övningar och upplägg. Det blev ett överkroppspass med alla möjliga övningar och det var skönt att köra genom lite annat än bara Fitnessfightens program. Tryckte på fint i bänkpressen bland annat! Bra musik körde de också så jag passade på att dansa lite mellan seten. De andra tyckte att jag var lite väl energisk så tidigt på morgonen men endorfiner funkar ju så! Man blir pigg och glad!

Här kommer lite bilder från morgonen. Spex och flams hör till!

 

20121102-124950.jpg

20121102-125000.jpg

20121102-125006.jpg

20121102-125014.jpg

Kommentera

