Vem bestämmer över min kropp del 2

Kroppen har alldeles tydligt deklarerat att den bestämmer själv. Och den har sagt att nu har jag druckit för mycket kaffe, stressat lite för mycket, sovit lite för lite så nu bromsar vi med en liten släng av katarr.

Tack för den du odugliga kropp säger jag. Min kropp samarbetar mindre än ett danskt fackligt ombud för piloterna på SAS. Vi kan inte ens förhandla! Tur att Vinterstudion börjar imorgon så att jag kan ligga i soffan utan att gå sönder av tristess.

Kommentera

