Det glamorösa livet som skidåkare

Jag brukade vara en finvädersåkare. Those days are gone.

Idag har jag officiellt klivit över på idioternas sida i och med att jag ensam stretade mig ut till Jarlabanke i halvt snöstorm och pressade mig runt två varv i 12 sekundmeters motvind. Snöflingorna sticker ordentligt i ansiktet när det blåser och det gick inte så fort för spår fanns det inte mycket av. Jag skejtade mestadels i opreppad nysnö.

Jag är i alla fall nöjd med min insats och kan gå på fest ikväll med gott samvete!

20121215-150454.jpg

Kommentera

