Inspiration från oväntat håll

I helgen har jag också lyckats klämma in att titta på film. Jag är verkligen ingen filmconnoisseur som ser på djup, kulturell och svår film. Jag konsumerar det mesta; romcom och chic flick, komedi, action, thrillers, ungdomsfilm, barnfilm, spänning. Det mesta slinker liksom ned. Förutom svensk film. Det är för det mesta apdåligt.

I alla fall, det här är ingen filmblogg så jag ska inte gå in på vilka filmer som är bra eller dåliga men i lördagskväll, när jag höll på att göra mig i ordning för att gå på festen gick en film med Jessica Simpson i huvudrollen, Major Movie Star. Jag tänker inte alls redogöra för filmens kvalitet (betyget 3,8 på Imdb talar ett tydligt språk om vad allmänheten tycker) MEN jag blev lite träningsinspirerad av den. Fick lust att ta av mig finstassen, dra på mig träningskläder och sticka ut på en joggingtur istället.

Så är det ofta för mig. Jag får inspiration från de mest konstiga ställen och ofta vid ett tillfälle jag inte kan göra så mycket åt den. Jag får hittat ett sätt att lagra den och se till att använda det vid ett annat tillfälle helt enkelt. Hur får ni inspiration?

PS. Ni behöver inte se filmen. Titta på trailern så har ni hela grejen typ.

One thought on “Inspiration från oväntat håll

  1. Det är så kul med vart man får inspirationen. Jag brukar kolla på home shoping kanaler när jag känner att jag behöver motiveras och få inspiration. Bli alltid så sugen på att träna lite hårdare efter att ha sett dessa kvinnor och män som lyckas bli av med alla kilon på bara några veckor. Haha, hur fejkt det än är 🙂

Kommentera

