I just can’t catch a break

Den dära kroppen jag fått. Reklamation på den alltså! Jag vill träna mycket och hårt. Vill kroppen det? Inte alls. Nu har den stört mig med halsont i två veckor. Inte så mycket att jag direkt är sjuk utan bara precis så mycket att jag funderar på om jag verkligen har ont i halsen eller ej. Och om jag kan träna på den.

Förra veckan lyssnade jag och tränade inte – ingen förändring. Sen i lördags jag jag ignorerat och kört skidpass varje dag – ingen förändring. Idag belönas jag med en kropp som är helt schlutt och så trött att jag inte orkar trycka ifrån i frånskjutet i diagonalen. Vid puls 160 är jag råstum! Not funny!

Imorgon ska det bli riktigt fint väder och jag kommer bli sur om jag vaknar med ont i halsen igen och inte kan åka. Riktigt sur. Alltså megasur.

20121226-222359.jpg

Kommentera

