Det som blir och det som varit

Såhär års ska man ju komma med summeringar över året som varit och blicka framåt mot det som kommer. Och jag är ju en som följer strömmen så here goes:

Highlights of 2012

  • Kristinaloppet och TjejVasan – lopp som genomfördes på tider långt under de mål jag satte upp. Sjukt nöjd med dem och hoppas att jag kan köra på samma tider i år. Är ungefär lika otränad så det borde kunna gå tycker jag. Men som ni vet, det är 2014 som räknas.
  • Boken! Så många timmars slit och nu har vi den i affärer runt om i Sverige och på nätet. Till och med på ICA här på Idre Fjäll finns den, på två ställen i butiken! Fick också mail precis från förlaget om att de trycker ytterligare en upplaga så nu är vi uppe i 14 000 ex! Så himla roligt! Till hösten kommer den ut översatt till finska och norska. Det är lätt overkligt att det går så bra för den!
  • Vet inte om det är någon highlight just men megainfluensan i mars är ju värd att minnas. 25 dagars sjukdom varav 10 i rad med feber. Rekord för mig, helt klart.
  • Nåt som inte heller är en highlight är alla skador jag dragits med 2012. Rehab, rehab, rehab. Trassliga knän, höfter och allt annat som kan krångla. Så sjukt trött på min kropp efter detta år alltså!
  • En stor highlight var att jag blev fru när jag gifte mig med Kärleken och vi åkte på getaway till Österrike efter bröllopet (den riktiga bröllopsresan ska vi på till sommaren). Österrike var så mäktigt och det var så häftig natur att vandra och cykla i! Skit i Alperna på vintern och åk dit på sommaren – magiskt!
  • Några highlights fick jag till under månaden i London också. Testade två olika gym och sprang i några parker. Jag gillar London och måste nog hänga där lite mer känner jag!
  • Måste också ta upp Fitnessfighten under oktober. Det gick att hålla sig till ett diet- och träningsprogram. Och resultat fick jag också. Att de är borta nu för att december har varit en grotesk matmånad är en helt annan sak.

Vad som kommer 2013

Det är ett transportår vi har framför oss. Mitt stora mål, Top 50 på TjejVasan, inträffar först nästa år men det kommer att kräva ahelluvalot of training så jag har redan börjat. Och
s k a d e f r i ska jag vara det här året. Inga nya knäskador eller annat. Det värsta jag tänker dra på mig är skavsår. Basta!

Så, och så några bilder från året som gått. Nu kör vi!

20130102-150656.jpg

20130102-150824.jpg

20130102-150846.jpg

20130102-151035.jpg

20130102-151154.jpg

Kommentera

