Skidläger i dagarna 3

Nu är det slut på semesteråkning och Kärleken och jag har begivit oss ned till Mora för ett skidläger med Mattias. Det är alltid bra att finslipa på tekniken och kul att hänga med andra skidentusiaster.

Man kan kanske tycka att jag precis varit på ett skidläger men njae. Nu blev inte julåkningen riktigt vad jag tänkt mig; halsont, intressanta böcker (har plöjt 6 under julen), allmän lättja och mer mat än jag planerat satte stopp för det. Det blev inte mer än 8 riktiga pass och tre lättare teknikpass (och de räknar jag inte riktigt).

Nuff rambling. Vi är i Mora och just nu hänger vi och 45 andra i Hotell Siljans garage och snackar valla. Call me crazy but I love it!

20130103-212807.jpg

Kommentera

