Fullspäckad söndag!

Det blev en förhållandevis tidig start på dagen. För att hinna med allt jag ville var jag tvungen att dra mig ur sängen när klockan ringde vid sju. Visst är det härligt att dra sig en söndagsmorgon men om man vill bli något kan man inte ligga och sova.

Först på schemat stod en tur till Jarlabanke. Förhoppningen var tre mil men det blev bara 21,5 km. Jag hade inte tid med mer. Sedan var det VM hem och kuta genom duschen för att möta upp fina vänner på brunch på Söder. Därefter splittrade vi gruppen och S och jag tassade iväg till SATS Medborgarplatsen för nästa svettiga genomgång.

Jag är väldigt nöjd med dagen och har en skön trötthetskänsla i kroppen. Älskar’t!

20130127-214930.jpg

Kommentera

