Det är så här livet ska vara!

Vilken dag det har varit! Vädret har varit fantastiskt och det kändes mer som påsk än början av februari.

S och L hämtade upp mig och så for vi ut till Jarlabanke där vi mötte upp U. Först åkte vi ett varv tillsammans och så satt vi i solskenet och käkade lunch i solen. Det var så härligt! Sedan körde jag två varv i tävlingsfart. Bombade på allt jag kunde men ändå kommer det gamla gubbar och killar med dålig teknik glider förbi. De får flera meter mer än mig på varje staktag! Vaffan liksom! Kärleken säger att jag måste ha tålamod och att de stakat i många år och att det tar tid att bli bra på att staka. Well, tålamod är inte min grej!

Som avslutning körde jag ett varv skejt. Och jösses vad jag sög! Ingen balans, kramp i benen, ramlade två gånger, tekniken långt ut i tjotaheiti! Men kul var det!

Tog faktiskt inte en enda bild, det hade ändå inte gjort spåren och dagen rättvisa. L och S knäppte några från lunchen, så härligt hade vi det!

20130203-170945.jpg

Kommentera

