Nu menar jag allvar!

Efter mycket dividerande med mig själv kom jag upp ur sängen och pallrade mig iväg till gymmet för en rehabsession med programmet jag fått av Uffe.

Medan jag körde på tänkte jag på att det är dags att visa för mig själv att jag menar allvar med den här satsningen. Tidigare har jag gett mig själv lite slack, tänkt det är långt kvar, jag kan ligga kvar i soffan idag, äsch jag tar sovmorgon. Well, ska jag komma någon vart blir det allvar från och med nu. Det är bra om jag nu fattar det själv också.

20130204-094139.jpg

Kommentera

