Morgonträning igen!

Schmack! Satte en morgonträning till direkt! Idag med finaste S och fokus var ben. Riktigt svettigt blev det!

Sedan skulle vi köra mage och jag föreslog den gamla godingen där en ligger på golvet och håller i benen på den som står upp. Den på golvet flexar då benen uppåt och blir nedputtad av den som står upp. Vet ni vilken övning jag menar? Det var lite svårt att förklara märkte jag. I alla fall, en av SATS PTs såg oss och rekommenderade oss direkt att göra en annan övning. Det fanns en risk att man förskjuter kotor i ländryggen med den. Har ni hört det också? Jag blev lite paff men säger han det så. Tänkte bara höra om någon annan visste nåt.

Vi glömde helt av att ta bilder också. Jag knäppte dock en i smyg när jag körde min hatövning: liggande bencurls.

20130207-183432.jpg

Kommentera

