Frustration

Jag fattar inte vad som är fel på kroppen! Jag blir inte av med halsontet! Eller, det sitter mer i svalget egentligen. Är det samma sak som ont i halsen? Jag vill ju bara träna, snälla kroppen, varför vill du inte vara med?

Jag går och drömmer om en tid när jag kan få vara frisk och skadefri, och kan träna varje morgon och ett par kvällar i veckan. En tid där jag kan snitta 10 timmar i veckan. Kommer jag någonsin att komma dit? Eller ska diverse krämpor och skador hindra mig hela tiden?

Gah! Så himla frustrerad!

Kommentera

