Tack tack tack

Vad fina ni är! Hela dagen har jag fått peppande tweets, meddelanden på Facebook, sms och kommentarer! Det värmer mycket, tack!

Jag har dividerat med mig själv hela dagen; fattade jag rätt beslut, är jag vek och går och känner efter för mycket, skulle jag kunna köra på lördag… Men jag pratade med Mattias och han lugnade mig med att tvekandet i sig själv betyder något, det är inte hundra och att ställa upp sjuk är uteslutet. Han hade många kompisar som gjort missen och fått hjärtmuskelinflammation sen. Det vill jag ju inte ha.

Men nu lämnar jag det här och vänder blad. Fokus ligger nu 100 % på Tjejvasan nästa år. Varje droppe svett, blod och tårar ska summera upp till startlinjen 2014.

Tack igen för stöd och pepp. Hoppas ni orkar hänga med under året som kommer också.

Kram

Kommentera

