Plan genomförd

Klappar mig själv på axeln för att jag de senaste två dagarna genomfört det jag planerat. Jag gör ofta storslagna planer men det faller ganska ofta på att jag inte genomför det för att det är för ambitiöst. Well, den här gången har jag detaljplanerat två veckor fram, det är ungefär den horisont jag kan ha med jobbet, och grovt börjat fundera på vad som ska göras fram till maj. Det är första sträckan mot målet.

Vet inte om det var koffeintabletten men jag fick till ett bra rehabpass idag och på sjukgymnastens inrådan höjde jag alla vikterna lite. Det kändes rätt bra faktiskt. Det var skönt med lite positiv reinforcement.

20130226-082032.jpg
Pannbenet växer sig tjockare!

Kommentera

