Från ett liv till ett annat

Sorry för frånvaro. Har spenderat två intensiva jobbdagar i London och inte många träningstankar har blivit tänkta. Än mindre omsatta i handling.

Men nu bryter jag tvärt och byter stilettklackar mot sköna Salomons och sitter på ett tåg upp till Mora. Höll nästan på att missa det för jag segade mig så i morse. Jag känner mig nästan bakfull fast jag inte drack en droppe alkohol igår. Måste vara sömnbrist och intrycksoverload.

Vem mer hänger i Dalarna i helgen och vill mötas upp?

20130302-100333.jpg

One thought on “Från ett liv till ett annat

Kommentera

