Ordnung på das torp

Dagen idag har gått sjukt fort och jag har typ inte hunnit någonting – fast ändå massor. Bland annat har jag lyckats besöka en öron-näsa-hals-doktor som stuckit en pinne långt in i näsan på mig för att komma åt bakterier/virus/hjärnsubstans/whatever som gör att jag får ont i halsen. Nu ska det odlas och efter det vet vi. Hoppas jag.

Jag har i alla fall fått kortisonnässpray som liksom ska rensa upp i hela systemet och göra mig till en ovänlig plats för bakterier och virus. Tydligen är det samma mirakelgrejer som dagispersonal går på för att slippa däckas av barns alla sjukdomar. Låt oss hoppas att det funkar på mig!

20130306-191154.jpg

Kommentera

