Påskväder på Jarlabanke

Den senaste tiden har ni fått lyssna på konstanta klagomål över sjukdom. Hemskt ledsen för det hörrni. Jag ska rycka upp mig och skriva mer intressant, jag lovar!

Jag kan till exempel berätta att jag idag kört 15 km skejt i fantastiskt väder ute på Jarlabanke idag. Strålande sol som värmde, klarblå himmel – det kändes som påskskidåkning! Försökte åka lugnt och hålla pulsen nere men den var rätt hög ändå.
Det är bra roligt att åka skejt, man liksom bara glider iväg utan större ansträngning. Eller, ansträngande är det ju, men farten är så mycket högre relativt kraften man stoppar in.

Testade en ny efter-träning-dryck vi hittade på ICA. Arlas Mjölkdryck med blåbär och extra protein. Jag var rätt skeptisk först men den var god faktiskt. Och så var det lite trevligt att en förpackning önskar mig lycka till på träningen.

20130317-122845.jpg

Kommentera

