Ny cykel!!!

Äntligen har jag fått mig en mtb! Det blev en Scott Aspect 29″ och jag är mycket nöjd! Åkte ut till Skidsport i Bromma och de har hjälpt mig med grejer halva eftermiddagen känns det som. Vi har klämt och känt, skruvat och pillat, vridit och vänt och till slut kom jag därifrån med en ny cykel och en ny hjälm. Provade en hel hög cykelskor men ingen av modellerna var rätt så det får jag fortsätta jaga. Grymt nöjd i alla fall och direkt efter påsk ska jag börja träna! Yihoo! Stor eloge till herrarna på Skidsport som tålmodigt svarat på alla mina frågor och hjälpt mig med allt möjligt!

20130326-191245.jpg

3 thoughts on “Ny cykel!!!

  1. Åååh drömmen med ny cykel!
    Nästan samma Scott som jag har, samma färger å allt. Fastän min har ett bra antal år på nacken. Ångrar att jag aldrig slog till på skivbromsar, mina är bra trötta nu.

Kommentera

