Lunch på svarta lådan

Ingen kan anklaga mig för att leva ett särskilt nyttigt liv. Jag är en gottegris av rang och äter nog ganska dåligt ur en dietists perspektiv. Det mesta bottnar nog i att jag inte är förtjust i grönsaker och inte nämnvärt intresserar mig för matlagning.

Men ibland får jag ryck och blir sugen på något mer hälsosamt! Svarta lådan är grymma på god OCH nyttig mat. Nyttigt brukar annars vara synonymt med ganska tråkig och äckligt. Brukar äta deras chili con carne med svart ris men idag blir det flygande Jakob. Yummy det med!

Cool flamingo utanför Svarta Lådan.

20130327-144627.jpg

20130327-144637.jpg

2 thoughts on “Lunch på svarta lådan

Kommentera

