Godis är äckligt, godis är äckligt

Godis är äckligt, godis är äckligt, godis är äckligt, godis är äckligt, godis är äckligt, godis är äckligt…

Om man upprepar något tillräckligt många gånger blir det sant. Tydligen. Själv har jag oerhörda problem med att hålla mig borta från skålen påskgodis som står i köket här på jobbet. Men hittills har jag hållit mig. Kör med tricket att inte börja.

Måste bli av med en del vikt i år. Funkar inte att vara så tung som jag är nu när jag ska prestera nästa vinter. Det är bara att bita i den äckliga… jag menar goda broccolin.

Broccoli är gott, broccoli är gott, broccoli är gott…

20130402-131409.jpg

4 thoughts on “Godis är äckligt, godis är äckligt

  1. Är faktiskt inte det minsta sugen på godis nu efter påskveckan. Blir spännande att se hur länge det håller i sig.🙂

    Måste också bli av med några otrivselkilon. De har änna smugit sig på. Väldigt otrevligt.

    • Mitt problem är att jag ju liksom inte käkade så mycket godis i påsk så jag har inte ”förätit” mig. Åt annat som både var gott och onyttigt men inte just godis. Får ta mig genom en dag i taget.

  2. Broccoli är gott! Mums! Fast gröna äpplen är det godaste som finns, och godis är ju inte fel det heller – fast mest de röda slemmiga typerna!

Kommentera

