I’m still here!

Sorry att det uppdaterats dåligt här! Jag har ingen ursäkt egentligen men det har liksom inte blivit av att jag tryckt ur mig något inlägg.

Well, snabbuppdatering om veckan:
Adepten Eric har tränat på bra under veckan. Varje lunch har han knatat ner till gymmet och kört kondition och styrka. Resten av april är mjukstartmånad, maj sätter vi igång på riktigt! Fast det har jag inte berättat för Eric än!

– Jag har fått till fyra pass den här veckan. Cykel i måndags, mag-crunch tisdag med Eric, benträning onsdag, vilodag igår och benträning igen i morse. Känner mig ganska nöjd med det. Höger knä strular lite, vet inte om det är för att jag nu springer 24 minuter på löpbandet eller om det är cyklingen med Svarta Faran som gör det. Misstänker att det inte är helt rätt sittställning på den. Well, så länge det inte svullnar eller gör att jag haltar tänker jag skita i det.

I helgen tänkte jag ta ut Scotten igen, någon som ska med?

Kommentera

