Bland hantlar och megabiceps

Det tog nästan hela dagen men till slut fick jag tryckt iväg mig själv till gymmet. 25 minuter (!) på löpbandet och så överkroppsstyrka tills armarna skakade.

Jag gick till SATS Odenplan, brukar inte gå dit för att det är så himla crowded jämt. Att brotta sig fram, slåss om hantlar och vänta i evigheter på maskiner och redskap är inte min grej men det gick över förväntan och jag kunde köra mitt pass precis som jag ville! Jag vet inte var alla tjejer håller hus men det var inte många bland hantlarna idag. Såg en tjej till i ett hörn, resten var snubbar med megabiceps. Fattar inte hur de får den så stora!

Anyway, jäkligt nöjd med passet. Veckans hittills bästa faktiskt! Flexade mina egna ‘guns’ efter passet men det måste vara ljuset och kameran som inte gör dem rättvisa. De är mycket brutalare i verkligheten, jag svär!😉

20130413-224701.jpg

Kommentera

