Katastrof! Räddningsarbetet påbörjat

Förra veckan var en katastrofvecka tränings- och matmässigt. En jobbresa till London ställde till det ordentligt och helgen bjöd på möhippa och fest. Inte många timmar in på träningskontot och på kalorikontot vill jag inte ens kolla balansen. Huvva! Klev upp på vågen och det var… inte så kul. Det måste bort en hel del för att det här ska funka.

Well, planeringen för veckan ligger på ca 9 timmar och jag har gjort veckans första pass nu på morgonen. Uppe i hela 28 min löpning nu och så rehabprogrammet på det. Ikväll tänkte jag lufta Scott och sladda runt i leran. Först ska jag bara trycka genom ett gäng timmar jobb.

20130422-084815.jpg

Kommentera

