Regntur med scotten

Hade ju lovat så efter jobbet tvingade jag mig själv ut i regnet med Scott. Det var inte långt ifrån att jag vände i dörren för jag var både trött och hungrig. Jag tycker deltävling svårt att träna på kvällen för jag vill gärna vara mätt när jag sticker ut. Enligt näringsläran ska man ju inte äta så nära inpå träning men jag orkar inget när magen är tom. Då får jag snarare ont i magen istället och passet blir inte bra.

Lite så blev det ikväll men jag fick ändå med mig ett bra teknikpass i Hagaparken. Övade mest uppförsbackar, det är svårt att få fast hjulen i marken när det går trögt och man liksom inte orkar trampa runt ordentligt. Att i det läget luta sig framåt över styret och pusha på är inte det lättaste. Skapligt nöjd med kvällens insats ändå trots att det bara blev 40 minuter. Pass två av nio avklarat!

Did someone say mud freckles? Got ’em!

20130422-222850.jpg

Kommentera

