Planen sprack direkt

Det blev ingen träning alls igår. På morgonen var jag sjukt trött och kroppen startade inte alls så jag sköt på träningen till efter jobbet men där blev jag kvar sent. Inte kände jag mig särskilt pigg heller, huvudvärk hela eftermiddagen och så ovanpå det en blaffa till munsår. Hatar när jag får dem för då vet jag att immunförsvaret är svajigt och det tar typ en vecka att bli av med. Kliar gör det också. Tar en paus idag också för att ge kroppen lite återhämtningstid och hoppas på att det allmänna tillståndet är bättre imorgon.

Kommentera

