Omstart igen då

Efter två dagar med mycket sömn verkar jag vara i bättre form att tag tag i min tunga träningsvecka. Det får helt enkelt bli torsdag till onsdag istället för måndag till söndag.

Startade med 29 minuter löpning och hade ett litet break through när jag lyckades komma över 5 km utan att få ont! Big YAY på den! 5 km är ju ingen jättesträcka och i den stora bilden inte heller speciellt fort men det är ett stort steg för mig att kunna köra på utan att det smärtar i knäna. Nästa milstolpe är milen utan smärta.

Sedan körde jag mina rehabövningar. Går framåt på framsida lår men kommer ingenstans med baksidorna, konstigt det där.

20130425-162923.jpg

20130425-162940.jpg

Kommentera

