Konstant dåligt samvete

Nu är jag tillbaka där den här bloggen startade. Jag har dåligt samvete över att jag äter för mycket skit och tränar för lite. För en utomstående kanske det verkar som om jag tränar mycket men really I don’t. Det görs bara mycket väsen av det.

Och tyngre blir jag för att jag är så sjukt glad i allt med fett och socker i. Har jag börjat är det omöjligt att sluta. Och jag skulle ju liksom ner en hel massa i vikt för att 1. Underlätta för knäna 2. Bli en snabbare skidåkare. Så jag har helt enkelt inget val, jag måste sätta mig på diet igen. Maj blir 31 dagar med viktnedgång som fokus. Nu får det vara slut med tramset!

NO MORE OF THIS!

20130426-223318.jpg

4 thoughts on “Konstant dåligt samvete

  1. Heja dig! Jäklar vad lätt det är att falla in i tramset och hålla sig kvar där. Är själv där och har inte börjat vantrivas nog för att ta mig ur. Skulle behöva en stor fet spark i arslet. =)

Kommentera

