Huff och pust – löpning ute

När så gymmet var stängt hade jag ju inte stort val än att dra ut och springa. Och det var mycket, mycket jobbigare än att springa på bandet! Och svårt att hålla koll på farten. Jag tyckte att det gick satans långsamt också. När jag springer på bandet låser jag ju mig vid en hastighet och håller sen den. Vind och topografi är jag inte riktigt van vid att faktorera in. I alla fall blev det ca 33 minuter och drygt fem km. Nöjd trots allt!

20130430-220506.jpg

Kommentera

