36 km mtb – i shorts!

Eller korta cykelbyxor i alla fall! Vem hade kunnat tro att bara maj kom så skulle naturen flip a switch och slå på värmen! Gött!

Kärleken och jag cyklade ut till Hellasgården, körde milspåret och sen hem – en nätt liten tur på 36 km. Inte egentligen ett riktigt långpass men bland de längre pass jag kört. Har skapligt ont i rumpan nu kan jag säga… Det var riktigt kul men jag blir irriterad på att jag inte är så bra än. #villvaravärldsmästaredirekt

Vi stannade till vid en liten sjö och fikade lite. Det blåste lite kallt men det var riktigt härligt ändå. Kommer bli många turer som dagens!

20130501-223526.jpg

Kommentera

