Jösses vad det satt långt inne idag!

Efter morgonens katastrof var det bara att vända åter till gruvan och köra ett pass till men det var nästan lika dåligt det. Jag orkade bara dagens löpdos av 32 minuter på bandet och det var knappt. Jag fick tvinga benen att fortsätta. Det beror säkert på cyklingen igår.

Nu börjar det också bli rejält tråkigt att springa på bandet. Allt eftersom jag lägger på minuter blir det svårare att tvinga sig att genomföra det enformiga passet. Verkligen pannbensdanande. Indeed.

20130502-204947.jpg

2 thoughts on “Jösses vad det satt långt inne idag!

  1. Gå ut och spring istället! Så mycket härligare. Säger jag som inte alls har lust att springa just nu. Antagligen har jag ingen aning om vad jag pratar om. =)

    • Hade gärna gjort det men är faktiskt ordinerad löpband av sjukgymnasten. Han sa att det var bättre för mig att hålla jämn fart och hålla det väldigt kontrollerat nu när jag bygger upp kroppen. Det är också bra att hålla koll på steget i spegeln så att jag inte börjar springa slarvigt när jag blir trött. Men så roligt är det inte…

Kommentera

