Det mesta går med tvång

Jag skulle ljuga om jag sa att jag glatt gick till gymmet nu på eftermiddagen men med mycket tvång tryckte jag iväg mig själv och lyckades genomföra ett pass stakintervaller. Som vanligt var det många på SATS Odenplan som stirrade på idioten i hörnet som stod och viftade med armarna och flämtade. Det tillhör visst inte vanligheterna. Nu är jag nöjd med dagens insats och ska hoppa in i duschen för att gå på fest det ni!

Mumsig belöning efter träningen. Lättkesella med hallon och kardemumma.

20130504-181301.jpg

2 thoughts on “Det mesta går med tvång

Kommentera

