Ömmande bakdel

Åhej och hå – min rumpa går inte att sitta på.

Det blev totalt 40 km cykel idag ute på Drottningholm och en led som heter Fornstigen. Själva leden är ca 18 km men det blir ju en mil dit och hem också. Bitvis var det allt för svårt för mig men det är ju själva utmaningen som gör det kul! Det var bitvis jäkligt lerigt och stenigt men jag klarade mig utan att ramla! Det är jag nöjd över! Nästa utmaning blir att börja cykla med riktiga skor. Nu sitter jag inte fast men det har nog snarare varit bra i mitt fall, sätter ner tassarna rätt ofta.

In alles tog hela utflykten lite över fem timmar men effektiv cykeltid var det bara ca tre. Lite väntan och en fikapaus för att fylla på energi behövdes också.

Räknar med en god natts sömn efter denna dos av friskluft!

20130505-230035.jpg

20130505-230046.jpg

20130505-230056.jpg

Kommentera

