En vecka utan trams!

Då har jag kört en första dietvecka och det har gått förhållandevis bra. Jag har hållit mig från allt vad godis och kakor heter utan större problem. Var till exempel på fest i lördags och ignorerade helt en godisbuffé utan bekymmer. Drack inte ens alkohol så folk måste trott att jag var gravid. Well, I’m not! Bara bestämd.

Resultaten så här en vecka in är väl inte direkt fantastiska. Har tappat typ ett kg på vågen men inga centimetrar. Det varierar lite dag för dag hur mycket jag tappat och när på dagen jag väger mig. Nu är det ju ingen som blir smal på en vecka men jag hade ju tänkt mig att helgens myckna träning, total sex timmar, skulle ge liiite utslag ändå. Det är bara att kämpa. Jag hoppas kunna gå ner 5 kg till midsommar, de nästa fem får ramla av under hösten.

20130506-224407.jpg

Kommentera

