Kvällsaktiviteter

Imorse var jag toktrött så träningen sköts till efter jobbet. Var lite osäker på hur benen skulle må efter att ha cyklat två dagar i rad men de var pigga och lätta! 33 minuter är vi uppe i och jag känner inte av knäna nämnvärt. Nu är varje sprungen kilometer ett delmål. Om 12 pass kommer jag att vara uppe i 45 minuter och då kommer man nästan att kunna räkna det som konditionsträning!

Efteråt plågade jag magen en liten stund, sedan var jag tvungen att rejsa genom duschen för att dra till Naprapat-Göran. Anlände snyggt högröd i ansiktet. Blev sedan plågade på alla punkter där jag är stel och har ont!

En gammal bild från London när jag testade ett gym som heter Fitness First.

20130506-225708.jpg

Kommentera

