Sur.

Hade velat skriva ett inlägg om vilken fin rullskidtur jag just haft men det kan jag inte. För jag åkte klassiskt. Och då händer det olyckor.

Granted, jag har inte åkt många gånger på klassiska rullisar så jag är riktigt dålig på det men nu är det two for two. Sist jag åkte var nästan två år sedan och då ramlade jag två gånger på samma armbåge. Den här gången gjorde jag en liknande vurpa som då, ljuskorsning, trycker på knappen, får bakvikt och de bakåtbromsade skidorna åker upp i himlen. Istället för armbågen landade jag på min tumme som nu gör ganska ont. Den är lite blå men inte så svullen i alla fall.

Så nu sitter jag och väntar på Kärleken så han kan hjälpa mig av med kläderna. Har naturligtvis den absolut krångligaste sport-BHn på mig. Och så surar jan lite över att jag inte åker skejt.

20130509-175442.jpg

Kommentera

