Fuck you, gips!

Jag befinner mig i lite av ett predikament. Jag har ångest för att jag inte tränar samtidigt som det finns ett stort, blått paket på handen som säger att jag inte ska det. Dels bultar det i tummen när jag håller igång, dels kan man ju inte ta av det och att ha ett svettigt gips är ju sådär. Det har redan börjat lukta lite funky faktiskt.

Men ångesten smyger sig på allt mer. Särskilt eftersom jag hade kommit igång så bra och kört två veckor utan trams. I helgen havererade det helt. Choklad i fredags, bullar och glass på barnkalas igår och lite godis och chailatte idag. Det är inte katastrof men det är inkörsporten till trams. Och jag som gått ner 1,5 kg på dessa två veckor och redan började se resultaten. Fy 17 för den här olyckan! Riktigt sur faktiskt!

Fuck you, gips!

20130512-203547.jpg

4 thoughts on “Fuck you, gips!

  1. Fasiken vad tråkigt alltså😦 Tur att det inte var benet iaf, nu kan du ju iaf gå eller jogga

Kommentera

