På äventyr en lördag

Vi är på väg upp till Mora, Kärleken och jag. Som vanligt åker vi med bästa Masexpressen . Helt klart bästa och billigaste sättet att resa till Dalarna. (Nej, det är inte ett sponsrat inlägg, jag tycker faktiskt att de är grymma.)

Side track. Det jag skulle säga är att jag sitter och lyssnar på Daft Punks senaste och tittar ut genom fönstret och allt jag kan se är fantastiska cykelmöjligheter. Det som på vintern är skoterled borde ju kunna vara grym mtb-körning på sommaren. Längtar verkligen till tummen mår lite bättre så jag kan cykla igen.

Och äventyret? Det vågar jag inte riktigt berätta om än, don’t wanna jinx it liksom! Det är mycket spännande i omlopp nu…

20130518-153725.jpg

Kommentera

