Tidig spinning med Spark i baken

Igår bestämde jag mig lite hastigt att jag skulle haka på Tereses morgoncykelklass på SATS Hötorget. Den är verkligen tidig – 06.30 startar man!

Men det var gött, jag gillar Tereses musikblandning och jag pumpade på för allt vad tygen höll. Det verkligen rann svett av mig och jag var verkligen plaskvåt när jag klev av cykeln. Körde lite mage på det. Måste bli bättre på det, har tappat mycket bålstyrka.

Fångade Terese under stretchen. Det är hon långt där nere!

One thought on “Tidig spinning med Spark i baken

Kommentera

