Hopp om livet

Det är bättre idag, tackar som frågar. Förmiddagen var hemsk, orkade 10 minuter i stöten, sedan var jag tvungen att vila men nu under eftermiddagen har det repat sig rätt ordentliget. Jag har knaprat alla piller jag kan hitta här hemma och masade mig ner till ICA för att köpa nässpray och glass. Kanske gick lite overboard med antalet piggelin men det hjälper att äta kallt!

Jag har också positiva nyheter om knät. Det hände något i natt och helt plötsligt försvann mycket av stelheten och ömheten. Ingen aning om vad men knät är verkligen bättre. Hoppas det betyder att det bara är ett tillfälligt break som behövs och att jag kan köra på snart igen!

Nu, horisontalläge för att bota snuva!

20130603-175348.jpg

Kommentera

