It’s been a while…

Ledsen för det. Jag hat funderat på om jag vill ha kvar den här bloggen eller om jag ska slå ihop den med min andra Heidi’s News. Det är jobbigt att hålla två bloggar vid liv samtidigt! Jag har nu i alla fall beslutat att köra två-bloggssystemet ett tag till.

Recap på träningen under semestern (inte mycket men i alla fall nåt!):
Los Angeles – gympass på hotellet
San Francisco – backpass + massa knatande kors och tvärs över hela stan i tre dagar
Humboldt – fem timmars hajk uppför ett berg. 2,3 mil blev det!
Carmel – löpning + hajk i Big Sur. Bara två timmar men det var ganska brant uppför berget.
Los Angeles – gympass
San Diego – löpning + två kortare gympass samt en två timmarshajk
Las Vegas – löpning
Los Angeles – ett bra löppass och ett jättedåligt

Ja, summering är 12 pass på tre veckor. Inget att direkt vara stolt över och jag är i stört dålig form. Det märkte jag när jag tog en löprunda igår morse och en liten cykeltur nu ikväll. Och tung! Alldeles för tung. Tre veckor i syndens land med french toast till frukost har den effekten!

20130717-214046.jpg

Kommentera

