10K – en liten seger!

Sprang för första gången på jag vet inte hur länge en mil idag. Vilken kropp jag har! Trots alla skador och annat fixade den det och det gick alldeles lysande!

Hade egentligen ett styrkepass planerat men så fick jag lust att springa och hoppade upp på bandet. Ställde in det på 10 km i timmen och tänkte, jag kör så länge det är roligt. De första 20 minutrarna kände jag mig superfräsch och tänkte att 20 till kan man ju ta. Sen tänkte jag att 45 är ju bara fem minuter till. Och så tänkte jag på en minut i taget fram till 50. Där förlorade jag fokus och tittade på TV:n över bandet och hux flux var det bara tre minuter kvar att springa!

Så 10 km på en timme och åtta sekunder. Mycket nöjd med detta! En liten seger, helt klart!

20130722-215410.jpg

20130722-215423.jpg

2 thoughts on “10K – en liten seger!

Kommentera

