Med tvång går det mesta

Det kan ju tyckas lite märkligt att man måste tvinga kroppen att göra grejer och att man inte är mer av ett team, kroppen och huvudet. Men kroppen är lat och hittar ständigt nya sätt att fuska. Den vill helst ligga i soffan och käka smickers liksom.

I alla fall tröck jag mig ur sängen och ut på rullskidorna. Det var en helt fantastisk morgon i solen och en ren fröjd att vara ute. Varmt och skönt redan! Och jag är redan mycket stadigare på skidorna, det går rätt fort att bli bättre även om jag ingalunda är en expert så fladdrar jag inte lika mycket åt alla håll nu.

Nej, nu blev det jefligt bråttom! Hörs!

20130725-085017.jpg

Kommentera

