Fartrekord på AW(WO)

After Work Work Out. För den som undrade.

Kort men tufft löppass efter jobbet idag. Värmen gjorde det nog jobbigare än vad det var, jag hanterar det ganska dåligt har jag märkt.

I alla fall blev det 7 km på 40 min och det är jag väldigt stolt över. Jag har aldrig varit en särskilt bra eller snabb löpare så varje litet framsteg firar jag som en stor seger.

Men det var tufft som sagt. Fick flera gånger mana på mig själv att fortsätta trots att pulsen var hög.

Jag tog inte med mig telefonen så jag har ingen bild att visa upp tyvärr. Slänger upp nåt gammalt jag hittade i telefonen!

20130727-000531.jpg

Kommentera

