Ny löparseger!

Hade egentligen tänkt åka rullskidor idag men jag har varit så trött hela dagen att jag faktiskt inte vågade. Man måste ha fokus på topp på rullisar, annars kan det riktigt illa.

Istället låg jag och drog mig länge i soffan och väntade på inspiration. Av en händelse la jag ut på FB att jag tänkte ut och springa – i samma sekund tittade löparbästisen på fejan för att förhala sin egen tur. Vilken kombo! 30 sek senare hade vi bestämt oss för en lugn runda runt Brunnsviken.

Och vilken runda sen! Lugnt, skönt prattempo, perfekt temperatur, spegelblankt vatten… Det var helt enkelt meningen!

Jag är sjukt nöjd över att fixa 14 km en och en halv månad sedan senaste knäscheisset. Det ska bli spännande att se hur knän och höfter mår imorgon… hehe.

20130729-220023.jpg

3 thoughts on “Ny löparseger!

Kommentera

