The sick pout

Yep, det hann vara höst i en dag innan jag blev sjuk. Halsen sticks och näsan har antydningar till att täppa till sig. Det kliar i hörselgången också. Typiska tecken på förkylning.

Hade tänkt köra två pass idag också men hann bara det ena, rullskidor imorse. Det gick bra för övrigt. Chockade Terese som var ute på en elegant joggingtur med att komma flaxande med stavar och skidor.

Ni ser inte det men på bilden ligger jag i sängen och surar över att ha smittats av nåt skit. Det är alltid så när man kommit igång med träning och liksom får styrfart på den. Hajar’nte.

Alltså, jag lovar. Det är jag på bilden och jag putar sjukt mycket med underläppen. Men det är mörkt här inne. Och så.

20130801-224128.jpg

Kommentera

