Mystiska sår

Efter mycket argumenterande med mig själv kom jag till slut iväg till gymmet imorse. Det var en miljard ursäkter som alla syftade till att försena mig så att jag inte skulle hinna träna. Men så tänkte jag: ”Heidi, det är det här som krävs för att du ska nå dit du vill så kom igen nu.”

Kan ju inte argumentera mot det liksom. Anyway. Efter passet och en snabb dusch (ett argt inlägg om SATS duschar kommer en annan gång) passerade jag en spegel på väg mot mitt skåp. Helt plötsligt upptäcker jag ett stort sår på ryggen som jag inte har någon som helst aning om hur jag fått! Har jag börjat gå i sömnen? Är jag besatt av satan och behöver en exorcist? Hur har det kommit dit liksom?

Det ser ut som ett slags brännsår så det kanske är ett skavsår från en sport-BH eller pulsbandet. Konstigt att jag inte känt något i alla fall. Något som kändes är det megaskavsår jag har under foten. Får alltid skavsår där så fort jag blir blöt i träningsskorna, inte alla men de flesta. Tejpning brukar funka men det räckte visst inte denna gång. Aj!

20130809-173336.jpg

20130809-173358.jpg

Kommentera

